יום ראשון, 14 בנובמבר 2010

אקסלנט פתרונות - לווי עסקי ונטוורקינג

בכל השנים שלנו בעסקים שני דברים תמיד הדהימו אותנו כאשר אנו מדבר עם אנשים: האחד, עד כמה הם לרוב מוכנים לעזור כשבאמת צריך, והשני עד כמה הם אוהבים להתחבר לאנשים אחרים. על שני המאפיינים האלה בנינו את החברה.
בשבילינו המושג "לווי עסקי" (networking) מאגד בתוכו את שני המאפיינים הללו. נכון, שאנשים לא עוזרים או מתחברים לאנשים אחרים מבלי שתהיה מטרה, ובעולם העסקים הרי ברור שמטרה זאת הינה כסף, אולם מצאנו שחיבורים טובים ורצון טוב גם הם יכול לעזור.
  עולם ההזדמנויות העסקיות הוא רחב עד כדי כך שלא ניתן לנצל אחוז אחד מהזדמנויות אלו. Exsellent Solutions קמה על הרעיון העסקי של להיות המובילה בתחום התיווך העסקי. אנחנו שואפים לעזור לאנשים למצות את הפוטנציאל העסקי שלהם ולרוב הם נוטים לתת לנו לעזור להם. הצורך העסקי להתחבר ולגדול הלאה מוביל לתנועה בלתי פוסקת לקראת מציאת הזדמנויות ומיצוי עסקי. Exsellent Solutions נועדה לעשות בדיוק את זה – להכיר בפוטנציאל הגלום שבחיבור בין שתי חברות על מנת לענות על הצורך ההדדי של השניים, על מנת להרוויח ולגדול.
  Exsellent Solutions עושה זאת על ידי חקר שוק מאסיבי, בחינת הזדמנויות מדויקת ופתיחת ערוצי הדברות מול חברות על מנת ליצור התעניינות. אנחנו משתמשים ברשת הקשרים עם חברות שנתונה ברשותנו ובקשרים עם סוכנים ברחבי העולם. במרוצת הזמן הצלחנו לפתח תקשורת עם מספר גופים הרואים כדאיות עסקית ביחסים איתנו, שהרי הם רואים לא רק את Exsellent Solutions החברה, אלא גם את כל החברות שאנו מייצגים ושעומדות מאחורינו.
  בסופו של דבר בני אדם אוהבים לעזור וגם Exsellent Solutions רוצה לעשות זאת. בני אדם אוהבים לחבור זה לזה, Exsellent Solutions תשמח להיות שם כשזה קורה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה